//Little Secret
Webcam Dengan Adik Tersayangggg ♥ ♥
Sunday, January 22, 2012 | 2:03 PM | 0 HeartBeats
Assamualaikum pada yang sudi yang baca . Actually, aku tak tahu nak update apa so apa yang terlintas dekat kepala otak aku nie aku update je lah, lagipun aku dah lama tak update blog nak berhabuk dah nie, Aku start citer. Haritu hari apa ntah aku dah lupa, aku online then boring tahan cipanzi patuh tak tahu nak buat apa. Aku panggil alya sia dik kecil aku nie webcam *alya memang suka kalau cakap nak amik gambar* So, aku webcam ler dengan adik aku nie. Seee? muka aku macam mintak penyepakkan ? Then, muka alya annoying gila. Hahahaha, lantak lah akau yang korang nak kata asalkan bahagia ^^ . Sekian sahaja :)

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Bella. 15 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.

Owner
Entry
Friend

Dashboard? | +Follow?

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)


Template : Choy Yasho
Image : Google